#22
autor:zimny
e no juz nie przesadzajcie, obiektywnie m960 wydaje sie byc udana, dosc zywotna grupa - nie wiem czy to odpowiedni tok myslenia, ale w przeciwienstwie do elementow m950 , m960 z drugiej reki kupic jest ciezej... (choc rownie dobrze moze to byc kwestia krotszego okresu produkcji);
DC - rowniz obiektywnie - raczej takie zle byc nie mogly, skoro niektorzy zawodnicy uzywali ich az do samego konca (chocby Wloszczowska), a obecnie odnajduja sie swietnie w nowych wynalazkach (chocby polaczone z linkowymi tarczowkami, ukryte w cieplych Pogies)....
piasty na wolnobieg nakrecany wcale nie sa przezytkiem, po prostu obecnie robi sie je szersze i raczej na 1-2 zebatki max...
elevated stays - wracaja do lask w customach,
tytan ma sie dobrze,
jaja w postaci rotora rowniez wrocily do lask
ubrake jak i center-pull'e na 1-os swieca zlota ere w rowerach turystycznych, rowniez w przelajowkach/ roznych-crossach
softaile w pierwotnej postaci - tak samo jako custom maja sie dobrze
cos a la shimano ff - rowniez jest wlasciwie koniecznoscia dzejowa w trialowkach (mniejsze obciazenia i szybsze lapanie)
ust w zasadzie wyewoluowalo do innych prostszych rozwiazan, ale bylo istotnym inicjatorem
tak samo jak hammersmith - swietny po dzis dzien w rowerach enduro, fr, dal kopa do powstania takich wynalazkow jak pinion i podobne.
wydawalo sie, ze klunkery umarly, ze turystyki na kole 27" umarly... a teraz mamy renesans i kazdy odkopuje co sie da - korby 4-rzedowe, przerzutki tyl dostaja gigantyczne koleczja 13z, jak juz ustalilismy gdzie indziej - powrocono do lozysk suportowych montowanych zewnetrznie.... duzo by gadac
i
lepiej nie mowic "hop"