W dużym skrócie - jako, że kolana mi czasem pękają na naszych podjazdach na południu tak też chciałbym dorzucić 3 blat. Obecnie w Stevensie mam komplet Shimano 600. Korba 42/53, kaseta 12-25.
I pytanie co z tym fantem? Znalazłem na Alle korbę: http://allegro.pl/shimano-105-fc-1055-5 ... 45799.html - ale ani jej stan nie urywa d*py ani nie wiem jaką klamkomanetkę założyć do tego - na Alle chodzą 600ki lewe, ale to wszystko chyba są 2 - rzędowe..?
Do tego dochodzi wymiana przerzutki tak żeby zagrała z korbą no i pytanie czy taki przód dogada się z kasetą?
#2
Kurde wbrew pozorom ciężko o trójblat w tych rocznikach. Dużo częściej widuje klm-manetki i korby 105 niż 600. A wręcz nie widziałem jeszcze 600tki na 3biegi.
pozdrawiam
xMekpx
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#3
Kurde może po prostu zamienię to 42 na 32 a z tyłu wrzucę 12-27 i z odrobiną farta to będzie śmigało... Tak jak patrzyłem to właśnie same 105ki na 3 blaty (i to w cenie takiej, że hoho).
Potrzebuję po prostu dobry młynek, bo są miejsca, których nie idzie wyjechać za chiny (ten zas***ny Gliczarów - na MTB to go robię bez zadyszki zastanawiając się co w nim takiego wielkiego - na szosie zrozumiałem).
A ostatnio jak miałem okazję pożyczać szosę w Barcelonie to właśnie miała 3 blaty i tego dnia na prawdę wykręciłem piękną pętlę (160km / 4km w pionie) i kolana tego nie poczuły. No i mam teraz cisnienei żeby coś z tym zrobić :)
Z drugiej strony cholernie mi szkoda tej 600ki bo po prostu ten rower ma wielką duszę jak dla mnie :) Eh.. - nic już nie mówię - może ktoś z Was coś jeszcze doda :)
Potrzebuję po prostu dobry młynek, bo są miejsca, których nie idzie wyjechać za chiny (ten zas***ny Gliczarów - na MTB to go robię bez zadyszki zastanawiając się co w nim takiego wielkiego - na szosie zrozumiałem).
A ostatnio jak miałem okazję pożyczać szosę w Barcelonie to właśnie miała 3 blaty i tego dnia na prawdę wykręciłem piękną pętlę (160km / 4km w pionie) i kolana tego nie poczuły. No i mam teraz cisnienei żeby coś z tym zrobić :)
Z drugiej strony cholernie mi szkoda tej 600ki bo po prostu ten rower ma wielką duszę jak dla mnie :) Eh.. - nic już nie mówię - może ktoś z Was coś jeszcze doda :)
#4
Jakbym coś takiego znalazł co Ci podpasuje to dam znać.
Możesz wstawić ew do tyłu kasetę górską np 737 11-28 lub 11-32
pozdrawiam
xMekpx
Możesz wstawić ew do tyłu kasetę górską np 737 11-28 lub 11-32
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#5
nie jestem pewien, ale chyba najmniejsza koronka na jaką możesz liczyć to 38 zębów...
trafiają się lewe klamkomanetki na trójkę na allegro, parę widziałem - sporo też ma w opisie ze są 2/3 i trzeba jakąś tam podkładkę zmieniać - ale nie wiem o co cho.
chyba wam chorągwica dziś dała trochę w dupę, co?
trafiają się lewe klamkomanetki na trójkę na allegro, parę widziałem - sporo też ma w opisie ze są 2/3 i trzeba jakąś tam podkładkę zmieniać - ale nie wiem o co cho.
chyba wam chorągwica dziś dała trochę w dupę, co?
#6
Nieno Chorągwica to była dla leszczy (choć oczywiście i tak się tam toczyłem zamiast jechać) :D Stachu wynalazł taki podjazd na początku Skawiny, że jak go wyjeżdżałem to wyłem z bólu, tak mi uda dały popalić :D
mekp: z tą kasetą to może być niezły pomysł - na pewno najprostszy, więc warto sprawdzić. Jak się łańcuch wąski będzie spisywał na takiej kasecie?
mekp: z tą kasetą to może być niezły pomysł - na pewno najprostszy, więc warto sprawdzić. Jak się łańcuch wąski będzie spisywał na takiej kasecie?
#7
600tka na trzy tarcze ciężka sprawa, klamkomanetkę mam 105tkę na 3 tarcze ale jeszcze nie wiem czy sprawna, może da się przełożyć mechanizm ;] Jeśli się da, to mogę ci taką manetkę zmontować bo mam też zwłoki 600ki lewej ;D
Ja płakałem jak w zeszłym roku wyjeżdżałem Tąpadła (przełęcz pod Ślężą) na 42/23 ;D
Ja płakałem jak w zeszłym roku wyjeżdżałem Tąpadła (przełęcz pod Ślężą) na 42/23 ;D
Ostatnio zmieniony 2013-03-05, 23:16 przez elziomallo, łącznie zmieniany 1 raz.
#8
Wąski czyli jaki?? IMO czy szosa czy mtb to łańcuch jest ten sam... tylko ilość biegów ma znaczenie.
pozdrawiam
xMekpx
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#9
Ok, w takim razie spróbuję najpierw z wymianą kasety - to może być faktycznie najłatwiejsze rozwiązanie. Taki wynalazek będzie ok? http://allegro.pl/kaseta-sram-pg-730-7- ... 56117.html (bo zanim dopadnę 737 11-32 to mogą wieki minąć).
Jest jeszcze pytanie czy ta przerzutka nie ma za krótkiego wózka aby obsłużyć tą koronkę 32..?
https://www.dropbox.com/s/fdsw0w962iafu ... 2327.jpg?m
https://www.dropbox.com/s/t3x22wom3vvnr ... 2337.jpg?m
W sumie trochę zapasu jeszcze ta jest,
A gdy się nie uda to odezwę się do Ciebie eloziomallo i zobaczymy co się uda wymodzić :)
Jest jeszcze pytanie czy ta przerzutka nie ma za krótkiego wózka aby obsłużyć tą koronkę 32..?
https://www.dropbox.com/s/fdsw0w962iafu ... 2327.jpg?m
https://www.dropbox.com/s/t3x22wom3vvnr ... 2337.jpg?m
W sumie trochę zapasu jeszcze ta jest,
A gdy się nie uda to odezwę się do Ciebie eloziomallo i zobaczymy co się uda wymodzić :)
#10
Piękna ta kaseta nie jest ale... jak na 8 to działać będzie.
Przerzutka... Może mieć problemy. U mnie krótki wózek RD XT która poszła do Skoliozy pracowała na styk z ta kaseta XTR. Ale w 600 jest chyba wózek na śrubkę więc spróbuj podpiąc wózek z czegoś innego.
Wiadomo że trochę to kombinacji ale innego wyjścia nie ma
pozdrawiam
xMekpx
Przerzutka... Może mieć problemy. U mnie krótki wózek RD XT która poszła do Skoliozy pracowała na styk z ta kaseta XTR. Ale w 600 jest chyba wózek na śrubkę więc spróbuj podpiąc wózek z czegoś innego.
Wiadomo że trochę to kombinacji ale innego wyjścia nie ma
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#11
Hmm ja mam kasetę na 7 z tego co pamiętam, stąd 7ka a nie 8ka :)
A z wózkiem to w sumie racja - mam pod ręką Skoliozę, to przypuszczam, że takie cuda się uda wymodzić :)
A z wózkiem to w sumie racja - mam pod ręką Skoliozę, to przypuszczam, że takie cuda się uda wymodzić :)
#12
Masz klamkomanetki i kasetę na 7? Dziwne...
pozdrawiam
xMekpx
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#13
Ehh jednak ta Chorągwica dała popalić. Koronek jest jednak 8 :)
W sumie to z tyłu mam jednak 23 na młynku, więc może faktycznie nawet 11-30 da tutaj dużą zmianę. Mam taką w purpurze, więc pewnie jutro spróbuję coś z tym podziałać.
Dzięki!
Edit: w piwnicy mam 7kę. No nic - mam chyba kilka 8mek (nie 737 a jakieś HG-50), ale na testy styknie
W sumie to z tyłu mam jednak 23 na młynku, więc może faktycznie nawet 11-30 da tutaj dużą zmianę. Mam taką w purpurze, więc pewnie jutro spróbuję coś z tym podziałać.
Dzięki!
Edit: w piwnicy mam 7kę. No nic - mam chyba kilka 8mek (nie 737 a jakieś HG-50), ale na testy styknie
#14
39 z przodu i 28-30 z tyłu i już może być spora różnica, chociaż będzie się zdarzać, że braknie ;D Ramiona 175-180 by były dobre.
#15
No to jeszcze pytanie - która z tych tarcz podejdzie do 600ki? http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... =tarcza+39
#18
http://allegro.pl/ergopower-klamkomanet ... 15031.html
taka ciekawostka.
Ja bym rozważył korbę trekingową ,albo starego xt'ka na 110 .stopniowanie 28-38-48 .. od biedy wymienisz blat na większy. Przerzuta dx czy cokolwiek -tanio ,dobrze i jest ich na pęczki.
Jesli obsługa przodu na 3 blaty -to może rozważ zamontowanie sobie lewej zwykłej manetki na ramie (jesli masz gdzie) -to spokojnie sobie wszystko obsłużysz ,a i lżej będzie :)
Kasete bym osobiście zostawił -jak jest ,bo jednak na szosie przezkoki o 2 ząbki na kasecie już bywają irytujące .. a co dopiero po 4 .. ewentualnie zmontuj sobie coś w stylu megarejndża -najmniejsze zębatki co ząbek ,a ostatni powiedzmy 32.
Przerzuta którą masz może mieć problem z obsługą takiej kasety ,ale gdy zastosujesz średni wózek z mtb (typu starego xt'ka czy czegokolwiek) to będzie dobrze .. moj szosowy rx100 radzi sobie z 28 ząbkami i 3 blatami.
taka ciekawostka.
Ja bym rozważył korbę trekingową ,albo starego xt'ka na 110 .stopniowanie 28-38-48 .. od biedy wymienisz blat na większy. Przerzuta dx czy cokolwiek -tanio ,dobrze i jest ich na pęczki.
Jesli obsługa przodu na 3 blaty -to może rozważ zamontowanie sobie lewej zwykłej manetki na ramie (jesli masz gdzie) -to spokojnie sobie wszystko obsłużysz ,a i lżej będzie :)
Kasete bym osobiście zostawił -jak jest ,bo jednak na szosie przezkoki o 2 ząbki na kasecie już bywają irytujące .. a co dopiero po 4 .. ewentualnie zmontuj sobie coś w stylu megarejndża -najmniejsze zębatki co ząbek ,a ostatni powiedzmy 32.
Przerzuta którą masz może mieć problem z obsługą takiej kasety ,ale gdy zastosujesz średni wózek z mtb (typu starego xt'ka czy czegokolwiek) to będzie dobrze .. moj szosowy rx100 radzi sobie z 28 ząbkami i 3 blatami.
#19
Moim skromnym zdaniem 3 rzędy z przodu to największa profanacja szosy, btw nie chcę nikogo obrazić.
Nie lepiej dać inna kasetę ? Jak było by na zjeździe/płaskim za lekko to dać większą z przodu dużą tarcz - 53 zęby to już jest kawał "koła"
I mniej "roboty" i dizajn nie ucierpi i chyba taniej.
Mam u siebie stopniowanie od 11 a przód 53 zęby i daje to wycisk , czasem też sobie myślę ze przydała by się inna tarcz z przodu - compact. Ale to tak na boku - u nas nie ma takich podjazdów... wielopolska...
Moje skromne 3 grosze
Nie lepiej dać inna kasetę ? Jak było by na zjeździe/płaskim za lekko to dać większą z przodu dużą tarcz - 53 zęby to już jest kawał "koła"
I mniej "roboty" i dizajn nie ucierpi i chyba taniej.
Mam u siebie stopniowanie od 11 a przód 53 zęby i daje to wycisk , czasem też sobie myślę ze przydała by się inna tarcz z przodu - compact. Ale to tak na boku - u nas nie ma takich podjazdów... wielopolska...
Moje skromne 3 grosze
SZOSA>mtb
#20
wole profanować ,ale mieć całe kolana -mody jesteś ,pewnie nic Cie nie boli ..za 10 lat pogadamy
#21
"Trójki" od 105 to żadna ciekawostka... Sam miałem takie klm-maneteki.
Jakbyś zdecyodował się na wariant z korbą na 110mm to mogę poratować blatem 50z.
pozdrawiam
xMekpx
Jakbyś zdecyodował się na wariant z korbą na 110mm to mogę poratować blatem 50z.
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#22
Panie docencie - bede sie powtarzal, ale masz sporo opcji;
1. kaseta 28-30z, najlepiej skladak, przypadkiem nie xt 737, to jest dziurawa kaseta gorska; przezutka z krotkim wozkiem powinna dac rade, przy 32z z tylu bedzie ja juz mocno wyginalo, inna sprawa to tez wiszacy lancuch, ale da sie tak jezdzic
2. na korbe 130mm szosowa shimano najmniejszy blat tak jak mowi kaczko - to jest 38z, wcale nie jest duzo lzejszy niz 39z; ale mozesz dosc tanio kupic kompakt, ktory powininen spasowac na obecna dlugosc oski (marki rpm/truvativ/fsa itd.) najmniejsza zebatka 34, najwieksza 52z; popularny, duzo czesci zamiennych; ale tez moze troszku wisiec lancuch na bardzo krotkiej przerzutce
3. naped 3 rzedowy - tu masz najwiecej zmian; oprocz korb, najpewniej trzeba bedzie zmienic oske; zebatki na rozstawie 74mm masz od 23z *bardzo rzadkie, po 36z) reszta w zaleznosci od korb - albo na 110 (sugino, suntour, sr/sakae) albo 130 i 135 (campy i shimano);
-do tego musisz miec dluzszy wozek przerzutki, nawet bardzo dlugi z przerzutka od gorala przy bardzo duzej roznicy zebow;
-przerzutka przednia z 2rzedowej moze dzialac poprawnie, kwestia ustawienia, trzeba sprawdzic, ew, wymienic - chocby na stara gorska z duza plytka prowadnicy
-manetka lewa; rowniez wcale nie jest przesadzone, ze Ci nie obsluzy 3 biegu; w swojej obecnej masz polbiegi, ktore spokojnie powinny obslugiwac srodkowa tarcze
ps. inna sprawa jest tez jak masz plynna 10s kasete;)
pzdr
1. kaseta 28-30z, najlepiej skladak, przypadkiem nie xt 737, to jest dziurawa kaseta gorska; przezutka z krotkim wozkiem powinna dac rade, przy 32z z tylu bedzie ja juz mocno wyginalo, inna sprawa to tez wiszacy lancuch, ale da sie tak jezdzic
2. na korbe 130mm szosowa shimano najmniejszy blat tak jak mowi kaczko - to jest 38z, wcale nie jest duzo lzejszy niz 39z; ale mozesz dosc tanio kupic kompakt, ktory powininen spasowac na obecna dlugosc oski (marki rpm/truvativ/fsa itd.) najmniejsza zebatka 34, najwieksza 52z; popularny, duzo czesci zamiennych; ale tez moze troszku wisiec lancuch na bardzo krotkiej przerzutce
3. naped 3 rzedowy - tu masz najwiecej zmian; oprocz korb, najpewniej trzeba bedzie zmienic oske; zebatki na rozstawie 74mm masz od 23z *bardzo rzadkie, po 36z) reszta w zaleznosci od korb - albo na 110 (sugino, suntour, sr/sakae) albo 130 i 135 (campy i shimano);
-do tego musisz miec dluzszy wozek przerzutki, nawet bardzo dlugi z przerzutka od gorala przy bardzo duzej roznicy zebow;
-przerzutka przednia z 2rzedowej moze dzialac poprawnie, kwestia ustawienia, trzeba sprawdzic, ew, wymienic - chocby na stara gorska z duza plytka prowadnicy
-manetka lewa; rowniez wcale nie jest przesadzone, ze Ci nie obsluzy 3 biegu; w swojej obecnej masz polbiegi, ktore spokojnie powinny obslugiwac srodkowa tarcze
ps. inna sprawa jest tez jak masz plynna 10s kasete;)
pzdr
#23
53x11- matko gdzie to użyć!!! Chyba w alpach z wiatrem gdy przekraczamy setkę...
Strzeliłem dziś setkę po szosie na przełaju. Przełożenia mam 40/28 11-25 czy jakoś tak. Średnia 27,5km/h. Najcieższego przełożenia nawet nie użyłem. V-max 48km/h.
Kręcę z kadencją ok 80/min. Jeżdzę wyłącznie sam więc powyżej 40/h się raczej nie wkręcam a jak jest z górki to odpoczywam
Poszedłbym w kierunku korby MTB retro z rozstawem 110/74 i zapodał tam typowe kompactowe koronki 50x34. Kaseta do 27 i w miarę wszystko wjedziesz przy standardowej przerzutce szosowej.
Strzeliłem dziś setkę po szosie na przełaju. Przełożenia mam 40/28 11-25 czy jakoś tak. Średnia 27,5km/h. Najcieższego przełożenia nawet nie użyłem. V-max 48km/h.
Kręcę z kadencją ok 80/min. Jeżdzę wyłącznie sam więc powyżej 40/h się raczej nie wkręcam a jak jest z górki to odpoczywam
Poszedłbym w kierunku korby MTB retro z rozstawem 110/74 i zapodał tam typowe kompactowe koronki 50x34. Kaseta do 27 i w miarę wszystko wjedziesz przy standardowej przerzutce szosowej.
#24
Adamello ma oczywiscie racje z tym, ze jednak u nas pod krakiem jest troche inny teren niz na wyzynie wlkp.;)
#25
53/11 za tirami się przydaje chyba tylko ;D Coś jak 6ty bieg na autostrady ;D To jest przełożenie na sprinty, gdzie nawet do 8 dych się bujają, dlatego w peletonie kompaktowych korb na płaskim się nie używa ;D
#26
No dobra - to jako szosowiec sie wypowiem :)
ja bym zrobił tak
1. Wymiana zebatki 42 na 39z
2. kaseta 12-28 12 bo 11-53 to i tak prawie nigdy nie wrzucisz, a 28 bo tyle max obsłuzy twoja tylna przerzutka bez naginania i bez wiszacego łańcucha
I jak kolana piszcza to bym pokombinował z pozycja- jezdzisz bardziej na kadencji czy siłowo?/ jaka masz srednia kadencje podczas jazdy po płaskim 30 km.h??
ja bym zrobił tak
1. Wymiana zebatki 42 na 39z
2. kaseta 12-28 12 bo 11-53 to i tak prawie nigdy nie wrzucisz, a 28 bo tyle max obsłuzy twoja tylna przerzutka bez naginania i bez wiszacego łańcucha
I jak kolana piszcza to bym pokombinował z pozycja- jezdzisz bardziej na kadencji czy siłowo?/ jaka masz srednia kadencje podczas jazdy po płaskim 30 km.h??
Masz problem ze swoim staruszkiem?? Serdecznie zapraszam. www.bikeservice.com.pl
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów
#27
Askaniusz92, myślę jednak, że to zależy od warunków. W Katalonii gdzie nie patrzyłem to śmigali na 3 blatach - mam na myśli oczywiście "weekendowych" ;) Tak czy inaczej - oni z górami dużo więcej mają wspólnego i jednak poszli w tym kierunku. A co jak co ale u nich kolarstwo szosowe to prawie na równi z piłką nożną, więc nie odważyliby się profanować ;)
zimny, przypomniałem sobie właśnie Twoje porady ostatnie (wstyd, ale nie mogłem tematu znaleźć wczoraj).
Reasumując - kasetą pobawię się może jeszcze dziś, bo gdzieś zalega. Jak ruszy to postaram się jeszcze dorzucić zębatkę 39, która będzie już w drodze niebawem i zobaczę jak się to sprawuje.
Jak nie to polukam jeszcze za owym kompaktem. Na pierwszy rzut mam coś takiego - http://allegro.pl/korba-kompaktowa-shim ... 86923.html - ale to tak "nowo" wygląda.. ;)
Adamello, no dlatego jak stracę 11 na kasecie to płakać nie będę. Aczkolwiek... blat zamykałem wielokrotnie - na zawodach to zazwyczaj (bo w sumie tylko górskie odcinki mnie interesują), no ale mam kilka zjazdów w okolicy Krk, które odwiedzam regularnie w trakcie porannej jazdy, gdzie po prostu do 80km/h to się dojeżdża bez problemów ;)
zimny, przypomniałem sobie właśnie Twoje porady ostatnie (wstyd, ale nie mogłem tematu znaleźć wczoraj).
Reasumując - kasetą pobawię się może jeszcze dziś, bo gdzieś zalega. Jak ruszy to postaram się jeszcze dorzucić zębatkę 39, która będzie już w drodze niebawem i zobaczę jak się to sprawuje.
Jak nie to polukam jeszcze za owym kompaktem. Na pierwszy rzut mam coś takiego - http://allegro.pl/korba-kompaktowa-shim ... 86923.html - ale to tak "nowo" wygląda.. ;)
Adamello, no dlatego jak stracę 11 na kasecie to płakać nie będę. Aczkolwiek... blat zamykałem wielokrotnie - na zawodach to zazwyczaj (bo w sumie tylko górskie odcinki mnie interesują), no ale mam kilka zjazdów w okolicy Krk, które odwiedzam regularnie w trakcie porannej jazdy, gdzie po prostu do 80km/h to się dojeżdża bez problemów ;)
#28
bikeservice, sorry, ale przeczytałem Twojego posta już po napisaniu mojego poprzedniego, więc nie daję edita
Jak się będzie sprawować 28/39 to zobaczymy - może co da, ale taki Gliczarów to będę piszczał (ale może na takie okazje tylko kompakt..).
Kadencja w okolicach 30km/h jest mniej więcej 90-95 (haha dopóki nie mam w nogach 100km - wtedy ona spada..)
Swoją drogą - sam Ryszard Szurkowski ma w sklepie to: http://allegro.pl/zestaw-sram-kaseta-pg ... 23579.html - podpasowałoby pewnie. Znowu wieje nowością, ale z drugiej strony nie ma co narzekać - pojeździ miesiąc i się wytrze ;)
Jak się będzie sprawować 28/39 to zobaczymy - może co da, ale taki Gliczarów to będę piszczał (ale może na takie okazje tylko kompakt..).
Kadencja w okolicach 30km/h jest mniej więcej 90-95 (haha dopóki nie mam w nogach 100km - wtedy ona spada..)
Swoją drogą - sam Ryszard Szurkowski ma w sklepie to: http://allegro.pl/zestaw-sram-kaseta-pg ... 23579.html - podpasowałoby pewnie. Znowu wieje nowością, ale z drugiej strony nie ma co narzekać - pojeździ miesiąc i się wytrze ;)
#29
panie, ee chyba coś za dużoelziomallo pisze:gdzie nawet do 8 dych się bujają, dlatego w peletonie kompaktowych korb na płaskim się nie używa ;D
ja rozumiem że szybkość i w ogóle ale to chyba by finisz na zjeździe musiał być ;)
docent.net
też bym jeszcze radził pokombinować z pozycją, tu masz coś co może się przydać -
http://www.youtube.com/watch?v=FAl_5e7bIHk
oraz
http://www.stevehoggbikefitting.com/blo ... can-it-be/
(ten fragment od: How to set your own seat height:" jeśli komuś nie chce się brnąć przez całość)
#30
Zestaw dosyc trwały jednak ja bym stopniował w najmniejsza 12-albo nawet 13- przy twojej korbie da ci lepsze upakowanie biegów w środkowym zakresie kasety a przełozenie na 53-13 mysle ze ci wystarczy na kazde dokrecanie :)docent.net pisze:Swoją drogą - sam Ryszard Szurkowski ma w sklepie to: http://allegro.pl/zestaw-sram-kaseta-pg ... 23579.html - podpasowałoby pewnie. Znowu wieje nowością, ale z drugiej strony nie ma co narzekać - pojeździ miesiąc i się wytrze ;)
Masz problem ze swoim staruszkiem?? Serdecznie zapraszam. www.bikeservice.com.pl
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów