#31
Zamontowałem do ramy z kołami XC700 i nie gra z nią więc do sprzedania :-|
SID mimo koloru pasuje idealnie :mrgreen:
Pierwotnie miałem rower poskładać na nowszym osprzęcie ale wpadnie grupa XTR 952.
Sztyca siodło oraz mostek pozostaną takie jak na foto , kierownica Easton CT2 , rogi myślę coś na kształt krótkich WCS.
Może jakieś KONSTRUKTYWNE sugestie :?:
Załączniki
20160228_124339.jpg
20160228_124400.jpg

#33
snack pisze:Główka w kosmos? Czy mi się wydaje
Nie wydaje ci se :lol:
Ale to ma takie geo ... z tego co się OBECNIE orientuję rama 2001 rok , zdjęć na necie znalazłem kilka i prawie wszystkie z SID'em.
Jestem niezmiernie ciekawy jak jeździ 8-)

#35
cardamon pisze:chooooooooooooooooper
No - zajebiście to wymyślili :lol:
Poskładałem z grubsza jako całość i jest PIĘKNY :!:
Tu foto na większej ramie niż moja ... bo nie jest aż tak wysadzony do góry ;-)
Załączniki
scapin rudolf.jpg

#37
Tutaj SID może by i podszedł,. ale ze standardowym skokiem 63mm.
Rama na pewno nie jest taka młoda jak piszesz - ramy w 2001 r. miały już haki tak zrobione, ze można było tam zamontować mocowanie do tarczy - był osobny gwint do adaptera. Twoja tego nie ma - więc jest na pewno jeszcze z lat 90-tych. Ja stawiam na 1997 - miała oryginalną Judy SL z tego roku i wg mnie to jest rocznik zarówno ramy jak i amora. Potwierdza to geometria. Ten SID ma za duży skok. Zamontuj coś z 63mm i będzie git.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#38
No właśnie o dziwo to nie :shock:
To jest 2001 - sprawdzałem.
Ten mój SID ma skok 63 ... i to jest SL z 1999 roku.
W 1997 roku rama miała inne malowanie.
Po za tym mam Judy SL dedykowane do Scapin'a
Ale totalnie mi tu nie leży :-/
Nosiłem się z zamiarem przeszczepienia do tej Judy bebechów z SID'a aby była zgodność "naklejek" ale to chyba nie ma sensu.
Możliwe że podłoże na którym rower stał podczas robienia zdjęcia było nie równe :mrgreen:
Tu jest taki sam jak mój :

http://www.retrobike.co.uk/forum/viewtopic.php?t=52981
Załączniki
20160217_133949.jpg

#40
focker pisze:Ten SID to wersja Long Travel. Spuść mu powietrze, zmierz skok to sam się przekonasz.
Tak samo Judyta - ma regulację i dolne golenie od 1997 - to na pewno ten rocznik.
No właśnie jak miałem go spuszczonego to wchodził jedynie do połowy skoku - 63 mm.
W środku można poprzekładać jakieś dystanse żeby go obniżyć ?
I tak będę musiał go ponownie rozłożyć żeby gumy wepchnąć więc ...

#41
To go napompuj - ugięcia negatywnego jest spokojnie 1,5cm. Nienapompowany wychodzi 63mm, napompowany 76 mm. To widać z daleka. W środku za bardzo nie dasz dystansów - musiałbyś wymienić wspornik Dual Air w lewej goleni.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#42
focker pisze:To go napompuj - ugięcia negatywnego jest spokojnie 1,5cm. Nienapompowany wychodzi 63mm, napompowany 76 mm. To widać z daleka. W środku za bardzo nie dasz dystansów - musiałbyś wymienić wspornik Dual Air w lewej goleni.
Nienapompowany wychodzi 65 - wszystkie komory spuszczone i w tej konfiguracji GEO ramy się uspokaja :lol:
Jak napompuję to jest tylko 63 mm skoku więc 15 mm SAG'u ... z tych 63 to raczej zbyt wiele bo będzie dobijał :-/
Dziwna konstrukcja :roll:
Najlepiej gdybym jeździł zupełnie bez powietrza w takim razie :mrgreen:

#43
Tak jak pisałem na PW. Popatrz:
Normalny SID:
Obrazek

Long Travel (nawet widać naklejkę pod logo RS):
Obrazek

Zobacz - przy zwykłym korona jest niewiele ponad podkową. Przy Long Travel jest znacznie ponad podkową. U Ciebu korona jest bardzo, bardzo wysoko ponad podkową.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#44
focker pisze:Tak jak pisałem na PW. Popatrz:
Normalny SID:
Obrazek
Long Travel (nawet widać naklejkę pod logo RS):
Obrazek
Zobacz - przy zwykłym korona jest niewiele ponad podkową. Przy Long Travel jest znacznie ponad podkową. U Ciebu korona jest bardzo, bardzo wysoko ponad podkową.
No i pies pogrzebany Panie :lol: :lol: :lol:
Będzie chopper :mrgreen:
Załączniki
20160228_124434.jpg

#45
Mam jeszcze jedną opcję za 500 zł taki SID jak na foto w prawie idealnym stanie :-P
Kolor chyba lepiej pasuje bo napisy na ramie mają czerwone elementy :mrgreen:
Co o tym myślicie :?:
Załączniki
SID XC.JPG

#46
Niebieski ma finezyjną koronę, kiedyś to był szał. Niestety w środku padaka bo posiada części, których nigdzie nie dostaniesz jak coś padnie. XC z kolei jest dość prostacki jak na SID-a, ale działa naprawdę ładnie. Kiedyś na nim jeździłem. Dość ciężki i widać, że stał najniżej w hierarchii, ale ma z kolei super anodę na goleniach. Chyba jedną z lepszych jakie RS kiedykolwiek wypuścił.

Tylny widelec masz długi i przez to bazę kół też, więc można całość trochę obniżyć - na zjazdach raczej nie wywali Cię przez kierę ;-) Tak czy owak XC będzie na pewno lepszy w eksploatacji pod każdym względem.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#47
Punkxtr pisze:Niebieski ma finezyjną koronę, kiedyś to był szał. Niestety w środku padaka bo posiada części, których nigdzie nie dostaniesz jak coś padnie. XC z kolei jest dość prostacki jak na SID-a, ale działa naprawdę ładnie. Kiedyś na nim jeździłem. Dość ciężki i widać, że stał najniżej w hierarchii, ale ma z kolei super anodę na goleniach. Chyba jedną z lepszych jakie RS kiedykolwiek wypuścił.

Tylny widelec masz długi i przez to bazę kół też, więc można całość trochę obniżyć - na zjazdach raczej nie wywali Cię przez kierę ;-) Tak czy owak XC będzie na pewno lepszy w eksploatacji pod każdym względem.
Dzięki za konkretną i WYCZERPUJĄCĄ odpowiedź.
Jeszcze istnieje taka opcja że górne lagi z koroną przeszczepię do tego XC :mrgreen:
500 zł to dość sporo za XC ale stan na prawdę piękny - wszystkie naklejki oryginalne zero rys - wygląda jak leżak magazynowy 8-)
Bebechy chyba będą pasować z jednego do drugiego :?:
Wtedy niebieski pewnie trafi do Żyda i ktoś będzie się cieszył bo w ładnym stanie :-)

#48
Bebechy wewnątrz lag są między tymi widłami niewymienne. XC jest zamykany na pierścienie Segera, a SL ma dwa kartridże wkręcane.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#49
SID XC z 2000 r. (taki jak na zdjęciu) jest też sztywniejszy od wersji z 1999 - gdzie zarówno XC jak i SL miały niskie dolne golenie, kończące się na wysokości piwotów. Ten który pokazałeś ma znacznie wyższe (sztywniejsze) dolne golenie. No i ma pełną otwartą kąpiel olejową w jednej goleni - ten sam, olej w dużej ilości tłumi i smaruje system. To poprawi żywotność (tej właśnie jednej goleni HydraAir - ale zawsze coś). HydraAir mają też stalową, długą sprężynę negatywną i są dość miękko zestrojone - znacznie mniej zawodniczo niż SL czy modele 1999. No i oczywiście masa też jest znacznie większa - pełna otwarta kąpiel HydraAir musi swoje ważyć.

Wrzuć też zdjęcie tego Twojego amora. To wrzucone obecnie jest z Retrobike. Żeby się nie okazało, że masz jednak XC z 1999 - tam środek był zupełnie inny niż w XC 2000.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#50
focker pisze: Wrzuć też zdjęcie tego Twojego amora. To wrzucone obecnie jest z Retrobike. Żeby się nie okazało, że masz jednak XC z 1999 - tam środek był zupełnie inny niż w XC 2000.
W ręku go nie mam teraz ale oglądałem jakiś czas temu.
Ten , którego mogę kupić to jest chyba 1999 bo ma więcej naklejek z boku - XC i coś tam więcej a ten z 2000 raczej ich nie posiadał.
No i korona jest brzydka a nie taka ładna jak w tym niebieskim , którego posiadam :-/
Zamienić się nie da bebechów :-| ... skoro tak piszecie.
Dziwne to że nie można wykręcić i wepchnąć.
Chyba że by po prostu zamienić razem z bebechami żeby osiągnąć tylko efekt wizualny i się nie zagłębiać.
5 stów za super stan to nie za wiele :?:
Na all wisi niebieski XC 99 w ładnym stanie za 4 stówy i nikt nie łyka.
Tamten co prawda ideał no ale 5 stów :roll:
....................................................
Chyba nie będę się jednak pchał w SID'a tylko dla koloru.
500 zł to nie jest mało :-/
A mój niebieski też jest ładny - przyjdą naklejki będzie jak nowy :mrgreen:
Dzisiaj może się uda zrobić foty sprzętu :-)

#51
Trzeba sobie radzić ... mam nową sztycę Thomson na rozmiar 27,2 a rama ma ze 30 ...
Dorobiłem 2 tuleje redukcyjne z blachy aluminiowej i żeby nie było lipy są odpowiednio długie a nie jakieś gówno 10 cm :mrgreen:
Sztyca będzie wywalona dość wysoko dla tego nie mogłem sobie pozwolić na manianę z allegro :-P
Załączniki
Obraz 576.jpg

#52
Trochę rzeźba) Rower tak piękny, że trudno go oszpecić :-)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#53
Retromen pisze:Trochę rzeźba) Rower tak piękny, że trudno go oszpecić :-)
Tylko się nie chwal że widziałeś go na żywo bo zaraz się na ciebie rzucą ci szydercy :-P
Zamaluję czarnym tą redukcję i będzie cacy :mrgreen:

#54
Stan osprzętu xtr wzorowy. Na żywo wygląda duzo ciekawiej.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

Re: Scapin Rudolf

#55
hit00r pisze: był jeszcze drugi w takiej samej cenie Wolfgang ale nie wiem czym się różnią
Różnią się wagą. Wolfgang w większym rozmiarze ( 19? ) ze sterami Chris kinga, ślizgiem ( przykręcony stalową śrubą ) i tytanową śrubą od sztycy to 1800.
ceny były wysokie ale Gregorio sprzedawało te ramy w komplecie z widelcem Marzocchi ?? chyba tak pisali w katalogu z okolic 2000 roku.
hit00r pisze:mam nową sztycę Thomson na rozmiar 27,2 a rama ma ze 30 ...
29,4mm

#59
znow 3/4 crossmaxa ?!?
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
cron