#61
Bartet to sprzedaż i zakup x2 akurat :) Przychód i koszt dla obydwu stron - gwoli wyjaśnienia.
A co do roweru, to skoro się już Skeevo zdecydowałeś na pokazanie całych prac nad nim, i masz swoją koncepcję - to olej malkontenckie gadki i nie bierz ich jako głosu wyroczni. To Ty będziesz jeździł na furze - a wszystkim nigdy nie dogodzisz. Zawsze się znajdzie jakiś Piotr co mu się nie będzie podobać, więc nie ma co twardo słuchać wszystkiego co ludzie na forum mówią.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#62
Dobra krytyka nie jest zła jeżeli jest dobrze argumentowana. Tutaj jednak trochę mi tego brakowało więc z żartem podszedłem do sprawy bez spiny :-) Ja tam się nie przejmuje takimi rzeczami :-). Chciałem pokazać 1-szą koncepcję bo akurat udało się zdobyć takie a nie inne części.
Do końcowego efektu jeszcze daleko a w zasadzie nawet nie wiem kiedy on nastąpi. Następny krok to pewno będzie założenie tego osprzętu który miałem z rowerem aby zobaczyć jak jeździ się na tej ramie i amortyzatorze bo jeszcze nie miałem okazji a to mnie bardzo ciekawi.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#63
mcn pisze:
skolioza pisze:Hei Hei to tytanowy model, więc nie ma co się dziwic że był droższy
Co do samej Kulki - fajny rower! Nie wiem jednak czemu kojarzy mi się ten model raczej z maszyną okołościgancką, więc jakoś ten Bomber mi tu średnio gra... Na pewno jednak to widelec komfortowy i był w specyfikacji katalogowej, więc to pewnie tylko moje wsiu bździu
PS śliczna była bordowa Kula '97, jeden gość miał taką w Krk w tamtych latach, wszyscy dostawali na jej widok ślinotoku...
foto retrobike.co.uk
Obrazek
Jeśli chodzi o te krakowskie Kony Kule, to nie jedna ale trzy były bordowe. Były regularnie serwisowane przez Marcina ze Szlaku. Należały do teamu Construction i na jednej z nich śmigał śp. Bartek Sobol.
Na tamte czasy były to kosmiczne maszyny na szarym XTR oraz tytanowej sztycy i kierze Rooxa, piastach DT Hugi itp...Ech...
Na drugiej (i tą mialem na myśli) Maciek Moląg O ile się nie mylę jest ona teraz w posiadaniu niejakiego Faszysty, który wytargał ją z piwnicy siostry? Maćka po jego wyjeździe do UK. Właściciela trzeciej nie kojarzę w tej chwili...

A historia Bartka... ech na prawdę przykra W tamtych czasach to był wypadek który chyba najbardziej poruszył krakowskim środowiskiem :-( Zwłaszcza że Bartek był wtedy na topie [*]
EOT
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#64
Witam.

Jak zobaczyłem ten rower po raz pierwszy to miałem wrażenie że ktoś kupił fajną baze, amor, troche o sprzetu a na rurki i dodatki nie starczyło :-) a tu zonk... full oryginał.

Ja od początku forsowałem tutaj rurki od Eastona, kolory pasują idealnie.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#65
za dużo juz czerwonego, mostek - pokraka, , taaa pancerze żółte, białe , ja bym jeszcze dodał zielone opony i do cyrku , a propo te co są to troche za grube , ładne 1.95 by sie przydały , może nie popsuj Kony...... ;-)
www.velotech.pl

#66
Piotr pisze:za dużo juz czerwonego, mostek - pokraka, , taaa pancerze żółte, białe , ja bym jeszcze dodał zielone opony i do cyrku , a propo te co są to troche za grube , ładne 1.95 by sie przydały , może nie popsuj Kony...... ;-)
Jeszcze raz powtórzę. To są przymiarki, koła które są widoczne na zdjęciach są wyciągnięte z mojego współczesnego roweru. Kona ma katalogowe Mavic-i 517 w srebrnym kolorze i tutaj nic nie ulegnie zmianie do póki nie dostanę kół w kolorze czarnym lub chociaż samych obręczy.
Opony które do niej założę na początek to IRC Serack 1.95 właśnie... bo tylko takie z retro obecnie mam na stanie. Oryginalnie były jakieś semi slick od Tiogi ale chyba to jakiś badziew, przynajmniej tyle wyczytałem na jakiejś stronie gdzie wypowiadali się właściciele tego modelu.
Pancerze na 100% będą czarne. Żadnych kolorowych kabli na razie nie przewiduję. Czepiliście się dosyć mocno tych kolorów nie wiedzieć czemu... Poczytajcie sobie skąd wzięły się nazwy Kony z końcówki lat 90'. Hawaje... a z czym kojarzą się Hawaje? Ze słońcem i kolorowymi, plażowymi gadżetami. Generalnie wesoło musi być :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#67
no tak ...Hawaje ....wyrażam swoje zdanie , nie denerwuj sie .....miałem Kule taką bordową, ładna była z bomberkiem , tutaj Race Face pasuje do niej, przynajmniej 4 komponenty w tym samym kolorku - sztyca, mostek , kiera, korby
www.velotech.pl

#68
Piotr pisze:no tak ...Hawaje ....wyrażam swoje zdanie , nie denerwuj sie .....miałem Kule taką bordową, ładna była z bomberkiem , tutaj Race Face pasuje do niej, przynajmniej 4 komponenty w tym samym kolorku - sztyca, mostek , kiera, korby
Nie denerwuje się Piotr. Spoko... zawsze z uwagą czytam wszystkie wskazówki na temat swoich rowerów i zależy mi na tym aby były one sensowne. Dobra krytyka nigdy nie jest zła.

Póki co z części pasujących rocznikowo mam to co widać na fotkach. Dostępność retro części jest ograniczona w przeciwieństwie do współczesnych rzeczy stąd skompletowanie roweru na 100% wymaga czasu.
Na pewno ten rower nie zostanie w żaden sposób estetycznie zepsuty ale musi przy swoim wyglądzie spełniać również moje wymagania jeżeli chodzi o samą jazdę. Na razie nie jestem na etapie składania rowerów na ścianę, wszystkie które posiadam są przeze mnie używane do jazdy. Komfort jazdy jest więc dla mnie bardzo ważny i jeżeli zdecyduję że wspornik ma mieć 90mm długości i zerowy kąt to tak będzie bez względu na wygląd.
Jeżeli macie jakieś uwagi, sugestie to zapraszam do dyskusji... byle nie była ona o maśle maślanym ale o konkretach.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#70
Widziałem ją :-) Daj części to zrobię :-) A na serio to nie do końca mi się podoba. Moja będzie ładniejsza :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#71
Już chyba nie ma nic bardziej banalnego niż czarne z czerwonym :)
To jest jak triada harmoniczna w reklamach - jak już nie wiadomo co zagrać a zależy, żeby się wszystkim podobało - to dajemy to :)
Jedyne co się z tym może równać banalnością to czarny z żółtym, jak w mojej zimówce:
Obrazek
*
Nie idź tą drogą.

*sory za zdjęcie z pralki
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#73
No właśnie ta Kona ze zdjęć cardamona jest taka nudna. Wrzucone drogie części i tyle. Jakoś mnie nie kręci mimo tych błyskotek które tam są. To już bardziej podoba mi się ta co cały czas wisi na jebaju z niebieskim SiD-em.

Focker z czerni to mojej Konie fajnie by wyglądal ten SuperFly którego miałeś założonego w poglądowej fotce Puga Energy. Myślę, że taki amortyzator ładnie by wyglądał z czerwienią Kony... dużo lepiej niż czerwony Bomber.
Ostatnio zmieniony 2014-01-27, 14:05 przez Skeevo, łącznie zmieniany 1 raz.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#76
focker pisze:Czarny Super Fly z polerowanymi wstawkami jest jak mała czarna - pasuje do wszystkiego
Uważam to za cytat dnia! :-)

A jeżeli SuperFly puszcza powietrze to jest już poważna usterka? Nie da się nic z tym zrobić?
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#77
Nawet do tytanu pasuje.
Obrazek

Co do puszczania powietrza, to przyczyny są zwykle dwie:
- główne (zewnętrzne) uszczelki puszczają - to się da naprawić poprzez ich wymianę, przy czym uszczelki główne puszczają dużo szybciej niż w zwykłym Z2.
- są porysowane z zewnątrz górne golenie (np. od upadku albo stawiania "przy murku")- to się da naprawić już tylko poprzez wymianę tych goleni; koszt z tego co pamiętam to 230zł sztuka i oczywiście nie pasują golenie od zwykłego Z2; zazwyczaj więc tak kończy większość Super Flyów. Zakładanie sprężyny jest bezcelowe - bo bez ciśnienia amor nie ma tłumienia, więc nie dajcie sobie nigdy wcisnąć takiego kitu przy zakupie.
Czasem może też strzelić dolny oring na wsporniku, ale to już jest groszowy koszt (to może być wynik błędu przy montażu widelca; samo z siebie raczej się nie zdarza).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#78
No to Twoja wypowiedź Focker nie brzmi zachęcająco :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#80
Hehe u Ciebie Focker jak w ruskim banku, tylko się wkłada :-) Ale nie dziwie się bo Bombery to dobre amortyzatory. Jeżeli ktoś ma tę świadomość to trzyma.
Gdyby kiedyś przyszło Ci do głowy wypchnąć jednego z domu w świat to możesz mi dać cynka. Jeżeli finanse mi pozwolą to na pewno przygarnę.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#81
No to jeżeli mieliście kiepski dzień lub cały tydzień zapraszam do wątku w którym możecie śmiało się wyżyć :-)

W Konie dalej trwają przymiarki kokpitu. Pierwsza przymiarka jest już Wam znajoma, czerwony, krótki RF z dosyć dużym kątem i prostą kierownicą Ritchey-a.
Następne przymiarki wyglądają następująco:

Wspornik Race Face System w kolorze białym + kierownica Ritchey Force Lite:

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Koncepcja numer trzy to wspornik Ritchey WCS + kierownica Ritchey Force Lite:

Obrazek


Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-12-15, 22:48 przez Skeevo, łącznie zmieniany 1 raz.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#83
Biały Flite byłby całkiem na miejscu. Pomijając fakt, że biały kolor w dodatkach średnio mi tu pasuje. Byłbym za lekko połyskliwą czernią (lakier lub anoda), matowe dodatki jakoś gryzą się dla mnie z lakierem i pierwszorzędnie wybranymi sterami.
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#86
cardamon pisze:do WCSa pasuje tylko kiera WCSa do kompletu ;) no sam zobacz:
Wiem wiem, super ten set u Ciebie wygląda ale weź znajdź taką kierownicę :-) Farciarzem jesteś.
siedem3 pisze:Biały Flite byłby całkiem na miejscu
Białe siodło odpada zupełnie, nawet nie biorę tego po uwagę. Nawet we współczesnym rowerze bym nie założył. Na serio. Ja myślałem bardziej o białych kablach i może chwytach jeżeli sysetem by zagościł na dłużej... Białe chwyty nie koniecznie mi się widzą bo chciałbym na tym rowerku trochę pojeździć a biały kolor zaraz będzie wyglądał jak czarny.
Piotr pisze:mostek czarny, korby czarne ...no nie róbmy wiochy z mojej ulubionej firmy .....
Piotrze to tylko przymiarki więc nic pewnego. Na razie zakładam to co jest na stanie ale cały czas mam oczy szeroko otwarte na inne części.
qsik pisze:Wnioskuje za wcs i sprzedaniem mi w przyzwoitej kasie bialego systema
Nie ma to jak pełen obiektywizm :-) Będę pamiętał na przyszłość ale na razie jak nie w rowerze to będzie siedział na półce. Dążę do tego aby mieć te wsporniki w różnych kolorach.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#87
Skeevo pisze:
siedem3 pisze:Biały Flite byłby całkiem na miejscu
Białe siodło odpada zupełnie, nawet nie biorę tego po uwagę. Nawet we współczesnym rowerze bym nie założył. Na serio. Ja myślałem bardziej o białych kablach i może chwytach jeżeli sysetem by zagościł na dłużej... Białe chwyty nie koniecznie mi się widzą bo chciałbym na tym rowerku trochę pojeździć a biały kolor zaraz będzie wyglądał jak czarny.
Ja pisałem o białym flajcie wyłącznie w kontekście fajnego białego siedzenia retro, nie aby je tu zakładać :-)
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#88
Żadnego białego! :-)

Dla mnie najlepiej wyglądał czerwony RF. Poszukaj czegoś o lepszych parametrach (kąt, długość) i bedzie super.

Kiera WCS to żadna rzadkość... Czesto pojawiają sie na allegro, jedna konkretna krąży regularnie (każdy kolejny właściciel używa mojego foto :evil: ).

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#90
michur pisze:Takiego roox'a mam (pierwszy od gory ) moze bysiadl w Konie ?

http://wwww.katalogrowerowy.pl/produkt. ... duktu=3848
Dzięki za propozycję michur! Na pewno fajnie by wyglądał ale RooXa jakoś od początku nie brałem pod uwagę. Skupiam się na RF albo ewentualnie wszystkie rurki Eastona tak jak rama.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900