cannondale scalpel team replica [2007]

#1
no i jak w temacie :-) 9,9kg w fullowym setupie robi miażdżące wrażenie.... siodło i pedały chwilowo roboczo zamarkowane

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Rama - cannondale scalpel team replica 17"
Damper - fox float RP-3
Stery - cannondale SI
Amortyzator - Lefty DLR
Mostek - cannondale SI
Kierownica - no name carbon
Klamki - xtr dual control
Manetki - xtr dual control
Chwyty - ?
Suport - oś zintegrowana
Korby - truvativ noir carbon
Łańcuch - xtr
Sztyca - wcs
Siodełko - fizik
Przerzutka przód - Shimano xtr
Przerzutka tył - Shimano xtr
Kaseta - Shimano xtr
Hamulec przód - Shimano xtr
Hamulec tył - Shimano xtr
Tarcze - hayes 160 mm
Piasta przód - cannondale omega
Obręcz przód - / mavic 819 disc
Piasta tył - sun
Obręcz tył - zzr alpine 7000 race
Opony - schwable rocket ron
Ostatnio zmieniony 2012-01-28, 13:45 przez simone, łącznie zmieniany 1 raz.

#2
Że zacytuję klasyka - "No niezłe cacko..." ;-)

Ja jestem w trakcie odchudzania mojego Stumpjumpera FSR z 2003, zobaczymy na ile się zbliżę ;-)
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#3
siedem3 pisze:Że zacytuję klasyka - "No niezłe cacko..." ;-)

Ja jestem w trakcie odchudzania mojego Stumpjumpera FSR z 2003, zobaczymy na ile się zbliżę ;-)
no ciężko będzie :-) tu nie ukrywam zadanie ułatwione masą ramy (z damperem łącznie) 2273 g
gdyby nie półtonowy lefty może udało by się dobić blisko 9kg... różnica między fatty ultra dlr a tym leftym to bagatelka 0,5 KG :-)

#4
No niestety na starcie mam ramę cięższą o 300-400g, w Intense tak samo. No ale łatwo się nie poddam ;-)
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#5
tu zestawienie wagowe - jak widać jest kilka dziwnych zestawień - np. koło tylne lżejsze od przedniego :-) a superciężki lefty bryluje w zestawieniu...
Obrazek

#7
nergamel pisze:Ładniusi scalpel. Ja tam widzę ztr race na focie, a w rozpisce alpine. Lekki, lekki, ale i tak nie przebijesz dobrego sztywniaka mając taką nadwagę na ramie.
a tak - w rozpisce nie korygowałem pewnych wpisów bo mi się nie chciało... co zaś do wagi - jasne ! jak rama jest kilo lżejsza dyskusji nie ma... lefty też dał w dupę ale jakoś bardzo mi się spodobał a i "trafiła się okazja" cenowa...
plan generalnie zakładał zmieścić się +/- w 10 kg.

#12
mekp pisze: A pytanie mam co do manetek. Jakie są twoje odczucia związane z Dualami?
xMekpx
no właśnie takie sobie... nad to nie mam do nich cyngli pomocniczych a te akurat by mi pasowały. zsetaw (klamki, zaciski, przerzutka przód +tył) zakupiłem w BARDZO preferencyjnej cenie w całości i to jedyny powód dla którego duale znalazły się w rowerze..

#13
Ja jeździłem na dualach i zupełnie mi nie podchodziły, aż dorwałem duale m970 i siedzą teraz w rowerze startowym. To zupełnie inna konstrukcja (jak i m770) i dziwię się że od tego odeszli.

#14
a nie jakoś ostatnio do gustu przypadł sram - też przypadkowo z uwagi na zakup roweru z X9 tył i manetkami X9 , całe życie wyłącznie shimano a tu nagle miłe rozczarowanie więc chyba w tym obszarze (zmieniarka / manetki) chwilowo będę działał...

#16
zimny pisze:przednie kolo takie a nie inne ze wzgl na 24-szprychowa piaste?
takie udało mi się kupić.
są fajne tanie piasty w niemczech na jebaju ale na 24 szprychy - tu zakup "fajnej" obręczy graniczy z cudem. jest też jakaś piasta na 28 otworów w polsce u formickiego ale kosztuję chyba 500 pln więc też lipa....

#18
simone pisze: są fajne tanie piasty w niemczech na jebaju ale na 24 szprychy - tu zakup "fajnej" obręczy graniczy z cudem.
Jakie fajne?

Co do obręczy - można zapleść 24 szprychy na obręczy 36h
http://www.sheldonbrown.com/rinard/36-24.htm - to o odwrotnej sytuacji
http://sheldonbrown.com/mismatch/index.htm - 36h piasta, 28h obręcz
oraz Rowland Cook's article on exotic spoke patterns http://www.terminalvelocity.demon.co.uk/WheelBuild/
--
Cypis

#20
Tak dla ścisłości patrząc na rozpiskę wagową to widzę kilka nieścisłości. Hamulce uwzględniono chyba 1szt i bez tarcz a tylny XTR jeżeli nie jest z karbonowym wózkiem to wazy 220g. Nie że się czepiam bo ogólnie rower bardzo ładny;-) Inaczej być nie może w końcu to Cannon :-D

#21
kosci26 pisze:Hamulce uwzględniono chyba 1szt[/quote

bez okladzin ta waga jest realna
mi brakuje wagi siodelka w tabelce
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#22
marcin74 pisze:
kosci26 pisze:Hamulce uwzględniono chyba 1szt[/quote

bez okladzin ta waga jest realna
mi brakuje wagi siodelka w tabelce
No w zasadzie masz rację bo to same zaciski do dual controli. A owszem siodła w zestawieniu nie widać i zacisków kół. Ja tam zawsze ważę wszystko z osobna a później jeszcze całość bo licząc na kartce zawsze się czegoś zapomni.