Bridgestone RB-1

#1
To jeszcze tutaj wrzuce Bridgestona,
https://picasaweb.google.com/1168730478 ... true&pli=1
W sumie mialem szczescie i udalo mi sie go dosc tanio kupic, zwlaszcza w kontekscie cen na zachodzie.
W calkowicie oryginalnym stanie (lacznie z owijka, ale zmieniona), malo jezdzony, ale tez zaniedbany..., oczywiscie skalałem go zmieniajac kilka rzeczy ;-)

rama - ishiwata 022E
widelec - ishiwata 019E
korba - Sugino GX
suport - Tange
piasty - RX100
kaseta - 105tka 7rz.
mostek - ritchey force (nitto)
sztyca - ritchey force (nitto) (oryginalnie siedzial kalloy)
kierownica - nitto
stery - Hatta
obrecze - wolber gtx (32)
opony - vittoria roma 22 (byly Avocet'a FastGrip)
siodlo - brooks swift ti (bylo Avocet'a)
przerzutki/manetki przod/tyl - shimano ultegra 600 (6400)
klamki - Dia-compe BRS 300
szczeki ham. - tektro quartz (bylo dia-compe, ale jedno zawiasowe najczesciej wysiadaja przy dwoch osiach obrotu)
pedaly - shimano A-600

Jesien juz mu podaruje...

#5
Piotr>

no taki sam, forumszosowe sie klania przeciez i wiadomy watek :->

Staszek>

Moze, mam biale mundialita, wyglada jak wszystkie turbo, ale oryginalnie bylo takie http://test.rmangal.net/IMG_1390.JPG
Tez fajne a i zaskakujaco wygodne.

Cypis>

Brooks sprawuje sie bardzo dobrze. Jesli myslisz o wyscigowym to najpredzej swifta bym bral. Swallow nie jest juz tak wygodny, B17 (narrow) jeszcze mniej niz swallow (twardy cholernie, pomimo mozliwosci regulacji naprezenia skory), najwygodniejszym dla mnie jest Conquest all terrain (sprezyny). Na tym ostatnim powroty z pracy w zimne sniezyce byly zawsze latwiejsze ;-)

#7
Dzieki, mam tylko fotke Gitane, orlowskiego tez gdzies mam, ale aktualnie wycinam w wolnych chwilach wbita sztyce wiec jest caly rozebrany, acacio to taki szosowy mieszczuch bez zdjecia poki co, mimo ze korzenie ma bardziej ambitne.
No i ten Gitane (slaba fotka i tlo tez takie z dupy troche ;-)
https://picasaweb.google.com/lh/photo/f ... directlink
Poki co troche przy nim dlubie, musze jeszcze skonczyc robote przy mostku, wybor padl na taki gdyz nie moglem znalezc odpowiedniej kierownicy szosowej w tradycyjnym rozmiarze 25.4/26.0 Chodzilo mi o glebokosc chwytu ktora byla na ogol zbyt duza, a zalezalo mi na klasycznym gieciu. Z drugiej strony nie chcialem montowac krotkich wspornikow... Z klamkomanetek przesiadlem sie na manetki, malo problemowe, a i kolka zmieniam bez zadnych problemow z pozniejsza zmiana biegow. Oryginalne klamkomanetki 600tki juz troche szwankowaly, poza tym lubie jezdzic sam, wiec zadnego pospiechu i nerwowych zmian biegow...
Caly osprzet to 600tka (6401), wyjatek stanowia kolka, byly 600tki na open 4cd, ale kupilem w super stanie wolbery gtx na 105tkach. Rama na rurach columbusa SLX.

#10
zimny pisze:no no - takie rzeczy w naszym kraju...
Dokładnie, rower rzadki na skalę kosmiczną. Brigestone to jedna z moich ulubionych retro marek, dokładność wykonania ram jak w szwajcarskim zegarku.

#11
Byc moze sama jakosc wykonania ramy jest ok, ale przykladowo jakosc/sposob polozenia lakieru np. porownujac ow Bridgestona i Gitane (ktorego tez wyzej zalaczylem) to juz spora roznica na rzecz francuza. Z drugiej strony rb-1 nie byl jakims drogim rowerem, gitane podejrzewam byl drozszy, stad moze wizualnie, w detalu rama wydaje sie lepiej 'dociumkana'. W Bridgestonie podoba mi sie jednak ze te rowery faktycznie projektowali z jakimis swoimi przemysleniami, z wlasna filozofią. Np. thumby.. gdzie wiekszosc konkurencji miala juz klikaczki, u nich dalej manetki na kierownicy, nawet w najwyzszym modelu.
No i mieszanie osprzetu, dobrany tak ze wyraznie nad tym sie zastanowiono, nie bylo to obskoczone jedna grupa, no ale z tego co widze to taka filozofie przyjeli po tym jak zaczal tam mieszac Grant Petersen. Chyba po czesci za te jego oryginalnosci japonce zamkneli ten temat w usa. Jak spojrzec na rozne rady i porady na stronie rivendella to faktycznie heh... tylko bawelna zamiast sztucznych tkanin, noski zamiast klikow itp. ma to jakis tam swoj urok, a nawet sens, troche pokretny jak dla mnie, ale ma ;-)
Mi sie marzy jeszcze X0-1 i MB-0
Za takiego dal bym sie pociac... http://www.cyclofiend.com/cc/images08/c ... stone2.jpg

#16
moustache - ultra rzadkie w pl, raz jeden byly na alle (w wersji nitto). Na ebay.us sa, ale z wysylka wychodzi ponad 140-150pln... inne - Salsa i One-One (na stronce project-x)
Obrazek

#17
ups ;) wywadało mi się, że jak Cypis pyta, to nie wie :)
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,