#31
halo!
Ale to w końcu przerzutkowiec będzie ,czy ostre ? ;] Staś dobrze mówi ,że suportem sobie wyreguluje .
W ogóle czemu jest to rozpatrywane jako problem ?
Gdzie pospawałeś sobie hak ? Ramka będzie malowana ?

No to fajno ,że rowerek do jazdy epickiej -ale bierz pod uwagę ,znowu -szytki na dalsze wycieczki idealne nie są (nie mając wozu technicznego:) Powiedzmy pojedziesz w te góry i 150km złapiesz kapcia -rozetniesz oponę >co wtedy ? Będziesz jeździł z dratwą ,igłą ,skalpelem i nożyczkami oraz tubką butaprenu ,czy z dodatkową zapasową szytką ,zawiniętą na plecach na 8ke ? :)

Co do wagi kółek -to nie przesadzaj ,że nie będą takie lekkie i tak wymiotą!
Dasz lekkie piasty ,obręcze są poniżej 400 gram ,do tego jak sie uprzesz lekkie nyple ,szytki po 250 gram ,
waga szprychy to średnio 7-8 gram wraz z nyplem ,compów 5 gram ,co daje 20-30 gram straty -więc moze bez przesady . A do takich obręczy akurat 36 myśle sie przyda ,bo pewnie dość miękkie są

Hamowanie >dobre klocki i klamki to podstawa ,dual pivot jest cięższy ,ale wcale nie lepszy ,wierz mi :)

#32
no przerzutkowiec do jazdy normalnej... raczej uphillowo (jeszcze nie wiem jak ze sztywnością tej ramy (najwyżej ją zmienię)). Pospawana jeszcze nie jest, ale to nie problem. Malować będę jak się okaże czy się nadaje do czegokolwiek.
Obręcze ważą po 285g :-P Raczej będę jeździł z zapasową szytką i klejem.
Z hamulcami jak mówię.. tylko dual pivoty z przodu bym montował :->

#33
stary ..na zwykłych starych poczciwych exage jednopiwotowych i zdaje się oryginalnych klocach + klamce prostej alivio ,ograniczeniem była tylko przyczepność opony ..uwierz mi ,80pare kilo mięsa ,1-2 paluszki naciśnięte nienachalnie i mnie chciało przez kierownice przerzucić .. zresztą stawałęm dęba jak miałem ochote
ale oczywiście zrobisz jak chcesz ,nie mówie że dp są złe
waga obręczy powala .. ale do sprintów na stojąco to one raczej się nie nadadzą
tak czy siak -chętnie się karne na takich kółkach .bo sam sobie chciałem takie na specjalne okazje spreparować

#34
spoko.. na zlot wezmę, tam jest gdzie śmignąć..
Co do hamulców to zrobię jak mówisz, najwyżej później zmienię na duala z przodu.
Ze sztywnością koła nie wiem jak będzie, ale może uda się mocniej szprychy naciągnąć (dobre kapslowanie w nich jest) i nie będzie źle :-/ Zastanawiam się jeszcze nad średnicą szprych... Jakieś pomysły?

#35
Piotr doradzi najlepiej ;] Masz coś z wagą chyba zwalone, najpierw rama 1500g, teraz obręcze 285- katalogowo to one 350 mają ;]
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#36
Takie rzeczy znalazłem w internecie...
Record (22 mm width, 365 g), Record Strada (22 mm width, 330 g), Record Crono (20 mm width, 280 g), Victory Strada (20 mm width, 310 g), Victory Crono (20 mm width, 285 g). Obręczy nie ważyłem. Masz ten katalog gdzieś (ew link jakiś?)

#38
wiesz co.. nie mam sprzętu, żeby rozpatrywać z dużą dokładnością.. jakoś nie przywiązywałem wagi do tego... Seria Crono była do toru/TT/górskich etapów :roll:
Pozostaje przejść się z tym gdzieś i zważyć

#41
szara taśma to też dobry sposób...
Na razie nie pomaluję ramki, śmignę parę razy gdzieś i się zobaczy. Jak będzie dalej pękało to pomyślę nad spawaniem jakimś lepszym.

#42
jest progres.... nie pytajcie mnie co to za osprzęt, bo sam nie wiem komu mam oddawać. Złożyłem na weekend zobaczyć czy się nie rozpadnie. Jest sztywniejsza niż myślałem. Szykuje się mi w miarkę szosa :lol:
Obrazek

A i spaw trzyma elegancko :lol:

#46
w tej szacie wygląda naprawdę dobrze. Ma swój niepowtarzalny charakter
Kellys Magic 2009 - SKRADZIONY!!!
nr ramy: VY08067903
------------------------------------------
GT Karakoram 1996
------------------------------------------
Kross Level R8 2016
MBK Oceo

#48
Ten detal to nie mój wymysł... zrobiłbym go inaczej, drobniej.... Co do zakładania owijki to na razie tak złożony na chwilę jest i nie ma sensu, bo kiera i mostek będą inne. Jeden z poprzednich właścicieli sobie takie coś zainstalował. Zaraz się przejdę i zrobię foto (ale wrzucę jutro bo nie mogę znaleźć kabelka :/). Co do lakieru to już mam jeden rower pomalowany klarem only (o nim coś więcej jak sie stery znajdą) więc 2-ch nie będę tak traktował. Będzie czarny, z różowymi bidonikami ze zlotu i różową owijką :lol:

#49
Panstwo dzieje sie dobrze, nawet bardzo, bedzie lekko i hajendowo. 90% gratow jest, teraz wystarczy tylko poskladac i wszystko dopasowac. Zastanawiam sie nad malowaniem ramy.. jakies pomysly?

#51
Niet, cienkie rurki na czarno wyglądają bardzo kiepsko. Co innego pastelowy pomarańcz albo inny seledyn oczojebny ;D
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#57
Obrazek


Jest i podkład.. jakieś kolorki polecacie ja myślałem nad ciemnozielonym albo majtkowym niebieskim (chociaż on do ciemnych komponetów nie pasuję)?
Zimny liczę na twoją kartotekę :P