#91
Fajny rowerek, jednak faktycznie ja bym sie przychylał do zdania przdmówców na temat kolorystyki. Choć faktycznie na żywo może sie prezentowac lepiej z racji chociażby na jakość zdjeć, na których balans bieli uciekł w pole. Ja bym widzieł bardziej do tej ramy dodatki kremowe (jesli takie są), albo zwyczajnie czarny mat.
/// 4x Specialized /// ;)

#92
no sa gusta i gusciki, ja zawsze czerwono/czarne, z zoltym, zolto/czarne, zolto/czerwone, czarno/czerwone etc, i mi sie podoba jak jest, szczerze powiem ze nawet lepiej ze widel i most w innym odcieniu jest, bo zbyt monotonny by byl w idealnym odcieniu calosci, a na czerwonym szarak , lub czarne komponenty super wygladaja imo, wiadomo jednym sie podoba , innym nie, a ze zdjecia slabej jakosci, ano i nie widac jak to naprawde wyglada, bo sa zolte akcenty , ktore na zywa sa dobrze zauwazalne, a tu ich nie widac, generalnie juz tak zostanie jak jest, rower skonczony, dojda rogi profile design w kolorze xtr i poszukuje srodkowej tarczy do m950/2 i finito :)

#93
Rowerek miodzio! Geometria bardzo agresywna, czyli do jazdy idealna. Podejrzewam, że rowerek jest baardzo zwrotny i śmigasz nim jak przecinak. :-)
Ja bym do niego wstawił V-ki bo te Magury mi tutaj jakoś nie pasują wizualnie. One nadają rowerkowi zbędnego balastu, pewno wagowo i wizualnie. Nigdy ich nie miałem ani nie miałem z nimi styczności więc ciężko mi się wypowiadać na temat ich działania więc może byś mi naświetlił, które hample są lepsze, czy V czy Magura? No i powiedz mi jeszcze co Cię skłoniło do Magury bom ciekaw :-)
Co do kolorystyki i odcieni to nie ma co popadać w paranoje. Każdy dąży do ideału ale wiadomo jak jest z dostępnością. Czasem się nie da zrobić tak jak by się chciało bez ingerencji lakierniczej :-)
Jak dla mnie ścigant do wygrywania maratonów!
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#94
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php? ... sc&start=0
Tu jest temat - kilka informacji tam znajdziesz.
Ostatnio toto ważyłem i informacje i wielkiej różnicy wagowej z V-brake można między bajki włożyć. 60gram w porównaniu do XTR/jedno koło to w sumie niewielka różnica.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#95
Dzięki za info Focker!
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#96
na pierwszych hs jezdzilem w 94 roku, to byla alternatywa dla canti, a z tarczami wtedy to bylo tylko marzenie, choc na tarczach jezdze juz od 98(formula evo 9.5), zdania sa podzielone, ale jak dla mnie hs-y sa pod kazdym wzglesdem lepsze od hamulcy na linki, a z masa to nie jest wcale tak jak sie komus wydaje, do hamulcy v trzeba doliczyc linki, pancerze, fajki itd, w porownaniu do m739, hs race line, waza moze z 50 gram wiecej, a modulacja, skutecznosc hamowania, jest bez porownania, we wszystkich rowerach w ktorych rocznikowo, lub z przyczyn technicznych (brak mocowania zacisku) nie da sie sie lub nie pasuja tarcze, mam hs-y zamiast kantow czy v-ek, do corrateca tez juz hs ida poczta, w hawku mam z tylu hs, z przodu tarcze magury, podsumowujac jak juz ktos x lat jezdzi na hydraulice to potem ciezko jest jezdzic na linkach, a kolory jak pisalem juz wiele razy jak komus sie nie podoba to niech nie patrzy, kolor schwinna jest tak nietypowy ze nie da sie dobrac idealnie takiego widla i mostka, wiec jest wszystko mozliwie najbardziej zblizone..... a jak jezdzi... pieronsko sztywny, bardzo zwrotny, ale stabilny... naprawde fajnie rower z roku 97 , a niewiele odbiega od wspolczesnych rowerow, generalnie w tamtych latach to muialo naprawde wyprzedzac swoje czasy, bo geo zupelnie wspolczesna( moza poza dlugoscia gornej rury, w nowych rura jest sporo dluzsza z krotkim mostkiem, )... dodatkowo w tej konfiguracji rower jest bardzo lekki, a jeszcze szukam opon zwijanych tioga psycha, kolejne z pol kilo sie urwie....
Ostatnio zmieniony 2012-10-15, 12:54 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#98
No ja nigdy hydrauliki nie doświadczyłem dlatego pytałem. Ciężko jest z dostępnością do klocków w Magurze, tej z epoki oczywiście? Te hample się dużo zmieniły konstrukcyjnie w porównaniu do współczesnej Magury?
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#99
jeste temat juz przez fockera zalozony o hs , wiekszosc jest tam dobrze opisana, z klockami problemu zadnego, najnowsze hs, maja poprostu inny design, a najprosciej rzecz biorac zasada dzialania kompletnie sie nie zmienila, a tloczki sa dokladnie takie same.... z hydraulika jest jedynie taki klopot, ze trzeba miec i odpowiednie narzedzia i troche wiedzy zeby je sobie samemu zalewac, regulowac itd, oczywiscie zawsze mozna komus to zlecic, wlasciwie raz dobrze zalozone hs33 sa bezobslugowe

#101
Ty to jednak masz pod kopułą ładnie poorane, edytowałeś wszystkie swoje posty wstecz gdzie były zdjęcia i je wywaliłeś :-( stary... ideą takiego forum jest między innymi archiwizacja róznego typu projektów tak dla potomności :shock:

#104
dzis korzystajac z nieco lepszej pogody, rozdziewiczylem schwinna w blotku i na lisciach;), trzeba uzywac , bo aura jeszcze przychylna :)